Butikken i Årslev

årslev front ny

Stationsvej 69, 5792  Årslev – tlf : 65 99 37 99 / 24 55 37 99

Åbningstider: Mandag–Fredag: 10.00–17.00. Lørdag: 10.00-13.00. Søndag: lukket.

Vi modtager DanKort og MobilePay.

Vi har tøj, sko, møbler, lamper, legetøj, køkkengrej og bøger.

Har du lyst til at være frivillig i butikken eller i møbelværkstedet 3-4 timer om ugen? Kontakt Inge Knudsen på 20 31 72 25.

Tøjet, der bliver solgt i butikken, er indsamlet i de 23 Røde Kors containere, der står placeret  ved dagligvare butikker eller andre centrale steder på Midtfyn.

Tøjet bliver sorteret og efterset, og det bliver strøget og klargjort, inden det kommer i butikken.

Vi sælger også møbler, og der er til stadighed et stort udvalg, alle møbler bliver efterset og evt. udføres mindre reparationer, så de møbler, der kommer i butikken, er helt klar til salg.

Der sælges også nips som sorteres, efterses og rengøres inden det kommer i butikken, det samme forholder sig med bøger, tasker, sko og alle de andre varer, der er i butikken.

I Årslev er der omkring 48 frivillige butiksmedhjælpere, de er fordelt på vagter i dagtimerne, som består af 3-4 timers varighed.

Vil du være med i et godt socialt fællesskab, så meld dig som frivillig i Røde Kors Midtfyn.

Du kan også melde dig som medhjælper ved sortering eller strygning, som kan være i nogle timer ugentligt.

Du kan ringe til  Anne Møller – mobil :  2330 1162

Butikkens Facebookside